Results 1 to 10 of 10

Thread: Cherry busted!

  1. #1
    Join Date
    Nov 2017
    Location
    Red Lion Pa
    Age
    56
    Posts
    140
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Rep Power
    16

    Default Cherry busted!

    This morning I entered the tank of the Great Red One. It was spacious, tastefully decorated, with the smell of colitas rising up through the air. Up ahead in the distance I saw a shimmering light. My head grew heavy and my sight grew dim, I had to focus on the fight. Red guided me to the inner chamber and I was thinking to myself this could be heaven or this could be Hell. Before I knew it there were "Sky rockets in flight" Early morning delight! I'll never forget my first time.

  2. #2
    Join Date
    Jul 2015
    Age
    54
    Posts
    791
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Rep Power
    10

    Default Re: Cherry busted!

    WHAT! Holy Shit Redkilla, does Wiz know your back in the game and are you open relationship again?

    there is a reason your called a 'tank whore!"

  3. #3
    Join Date
    Aug 2015
    Age
    44
    Posts
    1,413
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Rep Power
    10

    Default Re: Cherry busted!

    That tank was musky this morning i bet....

  4. #4
    Join Date
    Dec 2017
    Age
    38
    Posts
    80
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Rep Power
    10

    Default Re: Cherry busted!

    Haha Carp, that sounds like the intro jacket to a dirty novel or porn.
    Whitefish

  5. #5
    Join Date
    Sep 2017
    Age
    53
    Posts
    284
    Trophies
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Rep Power
    31

    Default Re: Cherry busted!

    Red Come on man................ Its too soon........

  6. #6
    Join Date
    Jan 2018
    Age
    46
    Posts
    201
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Rep Power
    21

    Default Re: Cherry busted!

    WTF is this, Tank porn?

    I'm finding a happy place and staying away from Red!!!!
    IF YOU CAN ACTUALLY HEAR ME YELLING AT YOU I WANT THE SAME DRUGS YOU'RE ON!!!!!

  7. #7
    Join Date
    May 2015
    Location
    Colorado
    Age
    53
    Posts
    1,571
    Trophies
    Downloads
    4
    Uploads
    2
    Rep Power
    10

    Default Re: Cherry busted!

    Lol and Carps words... I think this is the safest place to be is in your tank LOL

  8. #8
    Join Date
    Nov 2017
    Location
    Red Lion Pa
    Age
    56
    Posts
    140
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Rep Power
    16

    Default Re: Cherry busted!

    Quote Originally Posted by RedKilla View Post
    Lol and Carps words... I think this is the safest place to be is in your tank LOL
    Well, it turned out that it was for surviving the game. Not so much for my virginity. LMAO

  9. #9
    Join Date
    Dec 2016
    Location
    Plattsburgh, New York
    Age
    51
    Posts
    73
    Trophies
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Rep Power
    15

    Default Re: Cherry busted!

    Quote Originally Posted by Carp View Post
    Well, it turned out that it was for surviving the game. Not so much for my virginity. LMAO
    LOL you probably forgot what virginity is, its been that long.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2017
    Location
    Red Lion Pa
    Age
    56
    Posts
    140
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Rep Power
    16

    Default Re: Cherry busted!

    Quote Originally Posted by lostsantana View Post
    LOL you probably forgot what virginity is, its been that long.
    Yep, 40 years to be exact!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •